Medewerker afname van MO testen & administratie [Belgium]


 

Atlas, integratie & inburgering Antwerpen zoekt een

medewerker voor afname van MO testen & administratie

Vervangingscontract van 1/07/2023 tot en met eind januari 2024 (100%)

Welkom in Atlas

Atlas, integratie & inburgering Antwerpen geeft informatie en ondersteuning aan anderstalige nieuwkomers en organisaties uit de stad Antwerpen bij het inburgeren, Nederlands leren en oefenen, het omgaan met diversiteit, het uitwerken van een taalbeleid, sociaal tolken en vertalen en juridische dienstverlening over verblijf en rechtspositie. Het is een warme organisatie waar we inburgeraars/anderstaligen en organisaties op maat begeleiden, met een open houding en respect.

Functie


Plaats in de organisatie

Je werkt in het ondersteuningsteam van de afdeling Individu. Het team bestaat uit 11 collega’s die de inburgeringstaken van Atlas ondersteunen. Het ondersteuningsteam doet hoofdzakelijk 2de lijns-/backoffice werk.

Voorbeelden van taken van het ondersteuningsteam zijn:

  • planning van de cursussen Maatschappelijke Oriëntatie (MO)
  • afname, verbetering en registratie van MO-toetsen
  • opvolging van klantenstromen boekingssystemen
  • opvolging van klantenregistratie via Connect (cliëntvolgsysteem inburgering)
  • monitoring en data analyse
  • administratieve ondersteuning op maat/vraag van verschillende afdelingen: werving, sanctionering, NT², stadsklap, infosessies & uitstappen, enz

Taken

  • Je hoofdtaak bestaat uit het technisch ondersteunen, begeleiden, opvolgen en plannen van de testmomenten voor de cursus Maatschappelijke Oriëntatie (MO) van a tot z.
  • Je zorgt voor een vlot verloop van het testmoment. Je maakt accounts aan in het test-platform.
  • Je zet de tablets klaar en checkt de werking ervan.
  • Je onthaalt de klanten.
  • Je checkt de identiteitsgegevens van de klanten.
  • Je noteert knelpunten die zich voordoen tijdens de test.
  • Je staat in voor de administratieve verwerking van de testen in Connect.
  • Je bent het 1ste aanspreekpunt voor collega’s en klanten, ook voor technische zaken. Indien nodig ben je back-up voor je collega’s.
  • Je neemt proactief contact op met de technische helpdesk als er problemen zijn met het materiaal en volgt verder op.
  • Je voert administratieve taken uit ter ondersteuning van de werking van Atlas:
  • Je bent verantwoordelijk voor het verzenden van wervingsbrieven naar onze klanten.
  • Je volgt kleine kassaverrichtingen op en je houdt daarvan een beperkte boekhouding bij.
  • Voor de stadsklapwerking houd je de online kalender bij en zorg je dat kandidaten zich kunnen inschrijven.
  • Je ondersteunt bij evenementen.

Profiel

  • Je hebt interesse in digitalisering en bent PC-vaardig.
  • Je bent digitaal vaardig: je maakt gebruikersaccounts aan in de test applicatie. Je bent eerste hulplijn bij de tests en vangt eventuele problemen op.
  • Een diploma in administratie of ervaring als administratief medewerker is een pluspunt.
  • Kennis van het Nederlands: je ontvangt klanten in het Nederlands, je neemt deel aan teamvergaderingen in het Nederlands, je noteert knelpunten tijdens de MO-test in het logboek.
  • Je spreekt bij voorkeur één of meerdere andere talen bv Frans, Engels of Arabisch.
  • Je bent klantvriendelijk en onthaalt klanten op een professionele manier.
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel; het is belangrijk dat de test correct afgenomen wordt.
  • Je bent assertief en durft klanten die bv te laat komen of spieken hierover aan te spreken.
  • Je bent een teamspeler.
  • Je werkt nauwkeurig.
  • Je kan werken met Excel en Word.
  • Je kan goed omgaan met deadlines.

Je bent bereid om één of twee avonden per week te werken tot 20:30u in Atlas of op de campus Prins Leopoldstraat in Borgerhout. Sporadisch werk je zaterdagvoormiddag (1 keer per 2 maanden). Je kent je planning ruim op voorhand.

Wat bieden we?

  • Vervangingscontract van bepaalde duur bij Atlas, integratie en inburgering Antwerpen van 1/07/2023 tot en met januari 2024.
  • Een arbeidsregime van 100%
  • Een warme en diverse organisatie.
  • Fijne werkplek in de Carnotstraat 110, 2060 Antwerpen of op één van de andere Atlaslocaties, soms op verplaatsing.
  • Verloning volgens barema A2 (PC 329.01) en extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en hospitalisatieverzekering.
  • Indiensttreding: 1/07/2023.

Meer weten?

  • www.atlas-antwerpen.be
  • www.diversiteitspraktijk.be
  • http://integratiebeleid.vlaanderen.be/regelgeving

Contacteer Michiel.Vanremoortere@antwerpen.be (0473 54 82 74)

Interesse?

Mail je motivatiebrief en CV in het Nederlands naar Kathy Malfliet – coördinator HR via atlas_jobs@antwerpen.be ten laatste op 30/05/2023,12:00.
De selectie bestaat uit een schriftelijke opdracht en een gesprek dat plaatsvindt op 16/06/2023.



Wij zoeken gemotiveerde kandidaten met een hart voor hun job. Kwaliteiten bij mensen zijn belangrijker dan leeftijd, geslacht, etnische afkomst, seksuele geaardheid, nationaliteit of handicap.


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال